Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA
 Tresconsellers Tresconsellers
Albums de Fotos April de 2013

Thursday 25 de April de 2013
Pic de Bataillance (2604m.)

Dia 25 d'abril del 2013, i encara queda força neu al pirineu. Avui ens hem apropat a la Boca N. del Tunel de Bielsa, la Yolanda (dona) que s'ha quedat al cotxe esperant-nos, la Yolanda esquiadora i jo, per anar a pujar el bonic pic de Bataillance. Sortida molt maca, senzilla i en un entorn preció

Tuesday 16 de April de 2013
Quasi al Subenuix (2949m.)

Després de anar a dormir ahir 15/04/13 al ref. Mallafre, avui hem intentat pujar al Pic de Subenuix la Yolanda i jo. Hem sortit molt d'hora per trobar la neu estable, i en tota la vall ho hem aconseguit. Però en l'aresta final i degut a la calor d'aquest dies la neu estava en males condicions i h

Sunday 7 de April de 2013
Intent al Tossal del Bovinar (2841m.)

Avui hem sortit el David, l'Enric, la Marta, la Yolanda i jo mateix cap el Tossal del Bovinar des de Cap de Rec. Un dis amb molt de sol i poc vent, però veniem de tres dies de nevar amb vent fort i això ha fet que s'haguessin format moltes plaques de vent, en l'accès de la Bassota de Setut a Com