Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA

Sunday 31 de March de 2013
Turó de Frontonet (2420m.) per la Vall de Lliterola
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 966 visites

Despr├ęs d'anar ahir al Tuc de Mor├│, avui 31/03/2013 anem a la zona de Benasc i ens apropem a la Vall de Lliterola per pujar al sempre agra├»t Frontonet per la vessant nord. Molt bon dia d'inicis de primavera, i un gran paisatge complementat amb una neu molt i molt m├ęs bona d'esquiar que ahir. La

Saturday 30 de March de 2013
Tuc de Moró (2734m.) Esquí de Muntanya
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1238 visites

Avu├ş 30 de mar├ž del 2013 hem anat a la Vall de Bo├ş a fer un cim prou bonic amb esqu├şs, ├ęs el Tuc de Mor├│, molt aprop de les pistes d'esqu├ş de Bo├ş-Taull. Poc m├ęs de 1000m. de desnivell amb neu molt canviant, en cap cas bona, per├▓ encara s'ha deixat esquiar. Dia variable per├▓ sense precipi

Thursday 21 de March de 2013
Tuc d´Aubàs(2072m.)-Tuc deth Cap dera Serra(1977m.)
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1013 visites

Sortida d'esqui de muntanya realitzada el dia 21/03/2013 a aquest dos bonics cims de la Val d'Aran. La Yolanda i jo ens desplacem fins el Col du Portilhon fronterer amb Fran├ža per realitzar aquesta activitat. Sortim del cotxe a 1/4 de deu del mat├ş per pujar primer per pista i despr├ęs per sender├

Saturday 2 de March de 2013
Pic del Pinetó (2648m.)
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1178 visites

Al Pallars Sobir├á trobem aquest bonic cim apte per anar-hi amb esqu├şs de muntanya. M'apunto a la sortida que organitza el club del Madteam, i fem l'ascensi├│ rodejats d'un entorn preci├│s, un dia assolellat sense vent perfecte per la pr├áctica d'aquest esport i amb molt bona companyia. El descens