Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA
Albums de Fotos

Anar a la pàgina: Mostrant 1 a 15 de 53

Thursday 22 de August de 2013
Pico de Fouillouse (2789m.)

Dia 22 d’agost del 2013, m’aproparé a fer un cim poc conegut de la Vall de Remuñe, és el Pico de Fouillouse (2789m.). Cim fronterer amb França, es troba ubicat entre el Mall Plané (2924m.) i el Mall Pintrat (2846m.).Lla seva ascensió comença a l’inici de la Vall de Remuñe (1800m.), r

Wednesday 21 de August de 2013
Tomb a la Sierra de Chía amb BTT

La volta a la Sierra de Chía, una clàssica molt maca amb btt. Sortida feta el 21 d’agost del 2013 des del Camping de La Borda d’Arnaldet, al costat del poble de Sesué, a la Vall de Benasque. Un pedalada de cinc hores de recorregut, 54 km. i uns 1500m. de desnivell des del camping, sortin

Tuesday 20 de August de 2013
Tuca de la Glera (2492m.)

El dia 20 d’agost del 2013 faig una sortida matinal a la Tuca de la Glera (2492m.), a la Vall de Benasque, cim molt poc visitat, tot i que es troba molt aprop del concorregut Ibón de Gorgutes. Des de l’Ibón seguint la ruta correcte no és difícil la seva ascensió, encara que sembli molt mÃ

Thursday 25 de April de 2013
Pic de Bataillance (2604m.)

Dia 25 d'abril del 2013, i encara queda força neu al pirineu. Avui ens hem apropat a la Boca N. del Tunel de Bielsa, la Yolanda (dona) que s'ha quedat al cotxe esperant-nos, la Yolanda esquiadora i jo, per anar a pujar el bonic pic de Bataillance. Sortida molt maca, senzilla i en un entorn preció

Tuesday 16 de April de 2013
Quasi al Subenuix (2949m.)

Després de anar a dormir ahir 15/04/13 al ref. Mallafre, avui hem intentat pujar al Pic de Subenuix la Yolanda i jo. Hem sortit molt d'hora per trobar la neu estable, i en tota la vall ho hem aconseguit. Però en l'aresta final i degut a la calor d'aquest dies la neu estava en males condicions i h

Sunday 7 de April de 2013
Intent al Tossal del Bovinar (2841m.)

Avui hem sortit el David, l'Enric, la Marta, la Yolanda i jo mateix cap el Tossal del Bovinar des de Cap de Rec. Un dis amb molt de sol i poc vent, però veniem de tres dies de nevar amb vent fort i això ha fet que s'haguessin format moltes plaques de vent, en l'accès de la Bassota de Setut a Com

Sunday 31 de March de 2013
Turó de Frontonet (2420m.) per la Vall de Lliterola

Després d'anar ahir al Tuc de Moró, avui 31/03/2013 anem a la zona de Benasc i ens apropem a la Vall de Lliterola per pujar al sempre agraït Frontonet per la vessant nord. Molt bon dia d'inicis de primavera, i un gran paisatge complementat amb una neu molt i molt més bona d'esquiar que ahir. La

Saturday 30 de March de 2013
Tuc de Moró (2734m.) Esquí de Muntanya

Avuí 30 de març del 2013 hem anat a la Vall de Boí a fer un cim prou bonic amb esquís, és el Tuc de Moró, molt aprop de les pistes d'esquí de Boí-Taull. Poc més de 1000m. de desnivell amb neu molt canviant, en cap cas bona, però encara s'ha deixat esquiar. Dia variable però sense precipi

Thursday 21 de March de 2013
Tuc d´Aubàs(2072m.)-Tuc deth Cap dera Serra(1977m.)

Sortida d'esqui de muntanya realitzada el dia 21/03/2013 a aquest dos bonics cims de la Val d'Aran. La Yolanda i jo ens desplacem fins el Col du Portilhon fronterer amb França per realitzar aquesta activitat. Sortim del cotxe a 1/4 de deu del matí per pujar primer per pista i després per senderÃ

Saturday 2 de March de 2013
Pic del Pinetó (2648m.)

Al Pallars Sobirà trobem aquest bonic cim apte per anar-hi amb esquís de muntanya. M'apunto a la sortida que organitza el club del Madteam, i fem l'ascensió rodejats d'un entorn preciós, un dia assolellat sense vent perfecte per la pràctica d'aquest esport i amb molt bona companyia. El descens

Wednesday 27 de February de 2013
Era Cauva (2225m.)

El dia seguent, dimecres 27 de febrer del 2013, anem l'Isaias amb les raquetes i jo amb esquís de travessa, al cim més alt de l'antiga estació d'esquí de La Tuca, tancada fa més de 20 anys, damunt mateix del poble de Vielha. Cim molt segur, amb molt poc risc d'allaus i buscant la bona neu per

Tuesday 26 de February de 2013
Intent al Pincela (2546m.)

Sortida dimarts 26 de febrer del 2013 al Tuc de Pincela a la Val d'Aran, molta neu, un risc elevat d'allaus en aquest indret ens fa fer mitja volta per seguretat. Un altre dia serà, la meteo esplèndida, i un paratge preciós. La sortida la feiem el Javi i jo amb esquís i l'Isaias amb raquetes. Q

Thursday 14 de February de 2013
Turó de Frontonet (2420m.) per la Vall d´Estós amb esquís.

Un recull de fotografies de la sortida d'avui, 14 de febrer del 2013, al Turó de Frontonet pujant per la vessant de la Vall d'Estós, amb un bon grupet de gent, finalment som 7, la majoria viuen a la Vall. Molt bon dia i força neu, ens posem els esquís ja a l'inici de la vall d'Estós sense port

Sunday 27 de January de 2013
Un Tomb pels Motllats des de Capafonts (barranc de la Pixera)

Ruta sortint des de Capafonts per realitzar la típica volta pel barranc de la Pixera, però ampliada per l'altiplà dels Motllats per apropar-me al Puigpelat (1077m.), punt més alt dels Motlllats, passar per l'intent d'urbanització, ara totalment fantasma, i arribar-me fins a la Creu Trencada. A

Friday 25 de January de 2013
Port del Comte (Estivella)- Tossa Pelada- Prat de l´Arp (Tuixen)

Avui 25 de gener del 2013 veien el risc d'allaus del pirineu aprofitem per anar al Prepirineu a fer esquí de travessa, el lloc escollit és Port del Comte, lloc pensat per la meva companya d'esquí d'avui , la Yolanda. Doncs be, sortida molt bonica començant al Parking de l'Estivella de Port del