Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA
Arxiu d'entrades

Anar a la pgina: Mostrant 31 a 45 de 53

Friday 9 de December de 2011
Grau de L´Escletxa-Clot del Cirer-Grau de Salfores(variant)
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1610 visites

Recorregut popular que surt des de la Cartoixa d'Escaladei (Montsant) i pujant pel Grau de l'Escletxa aniré fins el Clot del Cirer passant per La Punta Alta del Boter i La Cogulla. Des de el Clot del Cirer pujo altra cop a la Serra Major per anar a veure el Pi Cugat i arribar-me al Piló dels Seny

Wednesday 30 de November de 2011
Amb esquís i a peu per la Vall de Benasque
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1160 visites

Els dies 29,30 de novembre i 1 de desembre varem aprofitar el bon temps per fer unes sortidetes per la Vall. El 29 pugem al Pico de Castanesa (2858m.) des de la pista de Ardones, arribem amb el cotxe fins el barranc que baixa del Coll de Castanesa i comencem a caminar per anar a cercar la neu, apro

Sunday 30 de October de 2011
Turbón desde La Muria (Selvaplana)
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1343 visites

Sortida organitzada per gent del Punt de Trobada al cim del Turbón pel seu vessant nord. Sortim des de l'area de picnic del llogarret de La Muria, primer tram per pista i després senderó a partir de Selvaplana, des de allí anem a cercar la Coma de l'Adrian per arribar al cim,el descens el fem c

Tuesday 18 de October de 2011
Torre d´Eina (2850m.)-Cambradase (2750m.) Circuit des de Eina.
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1863 visites

Aquí deixo un recull de fotos de la sortida que vaig fer en solitari a la zona de la Reserva Natural d’Eina. El dia anterior a la tarda la dona i jo vam anar a fer un vol per Oceja, a veure el seu bonic estany i després a dormir a la Molina, al Refugi Pere Carné. És 18 d’octubre i per c

Thursday 6 de October de 2011
Aresta de Lliterola al Perdiguero (3222m.)
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1096 visites

Sortida realitzada el dia 6 d’octubre del 2011, comencem des de la Vall de Remuñe cap el Portal de Remuñe per anar a cercar el Coll Inf. de Lliterola i fer tota l'aresta fins el cim del Perdiguero. El descens el fem per la via normal de la Vall de Lliterola. Sortida dura pel desnivell, i aresta

Saturday 1 de October de 2011
Punta Harlé (XVIII Madstage)
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 3758 visites

Us deixo un petit reportatge de fotos de l’ascensió a la Punta Harlé de dissabte, va ser una sortida fantástica, i millor encara la companyia. Track a Wikiloc: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2086236 i també a Madteam: http://www.madteam.net/tracks/excursionismo/xviii-madsta

Sunday 25 de September de 2011
Pico de Gourgs Blancs (3129m.) Travesía este a oeste.
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1293 visites

Desde el parking de acceso al Valle de Estos iniciamos el día 24-09-11 a la 17:10 la subida al refugio de Estos, Albert Cortés y yo mismo, para el día siguiente subir a los Picos dera Baquo. La subida al refugio la realizamos por el GR11 que al principio es una ancha pista hasta la cabaña de T

Tuesday 20 de September de 2011
Pico de Posets (3375m.) por la cresta de Espadas.
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1235 visites

Los días 19 y 20 de septiembre ascendemos al Pico de Posets (3375m.) por la cresta de Espadas. Somos cuatro (Almudena, Che Mari, Javi y yo mismo), por la tarde del 19 subimos a dormir al refugio Ángel Orús desde el parking de la Cascada de la Espigantosa. Buena climatología, incluso un poco d

Monday 15 de August de 2011
Pico de Estos (2531m.)
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 459 visites

Ascenso al Pico de Estos en una matinal marcada por el buen tiempo, subiré primero al Turo del Frontonet pasando por la cabaña de Lliterola y después enlazando con la via normal accedo a la cumbre de magníficas vistas que es el Pico de Estos. El descenso lo realizo bajando directamente hacia el

Saturday 16 de July de 2011
Ascensión a el Pico de la Montañeta (2552 m). Canal SO., descenso Puerto de Benasque
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1531 visites

Día 16 de Julio del 2011, me encuentro en los últimos días de unas mini vacaciones en el Valle de Benasque y viendo que sigue con la previsión de buen tiempo me acerco hasta el final de la carretera A-139 con el propósito de subir al Pico de la Montañeta por su vertiente benasquesa. Son apro

Friday 15 de July de 2011
Excursión al Ibon de Gorgutes (Valle de Benasque)
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 847 visites

Salida para ir hasta el Puerto de la Glera con mi hija Núria, nos acompaña la Clhoe, nuestra perrita. Pasamos por el Ibon de Gorgutes y disfrutamos de unas magníficas vista hacia la Maladeta. Aquí dejo unas fotos.

Monday 11 de July de 2011
Tuca de la Llantia (2937m.) Julio ´11
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1122 visites

Hoy voy a visitar una cima que tenía en mente desde hace tiempo. Se encuentra en el Valle de Benasque, cerca de los más conocidos picos de Eriste o Bagüeñolas. La cima en concreto es la Tuca de la Llantia, voy a ascender a ella desde la cascada de la Espigantosa en el Valle de Eriste (acceso e

Saturday 9 de July de 2011
Tuca Blanca de Paderna (2847m.)
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1279 visites

Día 09 de Julio de 2011. Estoy en el camping en Sesué con la familia y me decido a acercarme hasta los Baños de Benasque (1680m.) para subir a la solitaria cima de la Tuca Blanca de Paderna. Todo y que es sábado de Julio encuentro poca gente en los Baños, son las 11’15 y empiezo el suave asc

Saturday 11 de June de 2011
Pico del Puerto Biello o Mall Pintrat (2842m.)
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1415 visites

Ascensión al citado pico por el Puerto Biello y su acceso norte y descenso por la via normal de la vertiente este. Montaña fronteriza ubicada en el Valle de Benasque, empiezo la subida al final de la carretera A-139 donde dejo el coche. El primer tramo del ascenso lo realizo por el sendero bien

Tuesday 17 de May de 2011
Pico del Medio (3346m.)-Pico de Coronas (3293m.) con esquís (17/05/2011)
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1599 visites

Subida el 17/05/2011 desde La Besurta al Pico del Medio y al Pico de Coronas, descenso por Aigualluts. Cota de nieve a 2300m., a unos 20' de La Renclusa, ascenso hasta el Portillón Superior por palas de nieve dura y un poco irregular. Sin contratiempos cruzamos el Portillón para adentrarnos por b