Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA

Wednesday 27 de February de 2013
Era Cauva (2225m.)
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 422 visites

El dia seguent, dimecres 27 de febrer del 2013, anem l'Isaias amb les raquetes i jo amb esqu├şs de travessa, al cim m├ęs alt de l'antiga estaci├│ d'esqu├ş de La Tuca, tancada fa m├ęs de 20 anys, damunt mateix del poble de Vielha. Cim molt segur, amb molt poc risc d'allaus i buscant la bona neu per

Tuesday 26 de February de 2013
Intent al Pincela (2546m.)
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 417 visites

Sortida dimarts 26 de febrer del 2013 al Tuc de Pincela a la Val d'Aran, molta neu, un risc elevat d'allaus en aquest indret ens fa fer mitja volta per seguretat. Un altre dia ser├á, la meteo espl├Ęndida, i un paratge preci├│s. La sortida la feiem el Javi i jo amb esqu├şs i l'Isaias amb raquetes. Q

Thursday 14 de February de 2013
Turó de Frontonet (2420m.) per la Vall d´Estós amb esquís.
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 533 visites

Un recull de fotografies de la sortida d'avui, 14 de febrer del 2013, al Tur├│ de Frontonet pujant per la vessant de la Vall d'Est├│s, amb un bon grupet de gent, finalment som 7, la majoria viuen a la Vall. Molt bon dia i for├ža neu, ens posem els esqu├şs ja a l'inici de la vall d'Est├│s sense port