Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA
 Tresconsellers Tresconsellers
Arxiu d'entrades October de 2011

Sunday 30 de October de 2011
Turbón desde La Muria (Selvaplana)

Sortida organitzada per gent del Punt de Trobada al cim del Turbón pel seu vessant nord. Sortim des de l'area de picnic del llogarret de La Muria, primer tram per pista i després senderó a partir de Selvaplana, des de allí anem a cercar la Coma de l'Adrian per arribar al cim,el descens el fem c

Tuesday 18 de October de 2011
Torre d´Eina (2850m.)-Cambradase (2750m.) Circuit des de Eina.

Aquí deixo un recull de fotos de la sortida que vaig fer en solitari a la zona de la Reserva Natural d’Eina. El dia anterior a la tarda la dona i jo vam anar a fer un vol per Oceja, a veure el seu bonic estany i després a dormir a la Molina, al Refugi Pere Carné. És 18 d’octubre i per c

Thursday 6 de October de 2011
Aresta de Lliterola al Perdiguero (3222m.)

Sortida realitzada el dia 6 d’octubre del 2011, comencem des de la Vall de Remuñe cap el Portal de Remuñe per anar a cercar el Coll Inf. de Lliterola i fer tota l'aresta fins el cim del Perdiguero. El descens el fem per la via normal de la Vall de Lliterola. Sortida dura pel desnivell, i aresta

Saturday 1 de October de 2011
Punta Harlé (XVIII Madstage)

Us deixo un petit reportatge de fotos de l’ascensió a la Punta Harlé de dissabte, va ser una sortida fantástica, i millor encara la companyia. Track a Wikiloc: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2086236 i també a Madteam: http://www.madteam.net/tracks/excursionismo/xviii-madsta