Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA
Arxiu d'entrades

Anar a la pŕgina: Mostrant 16 a 30 de 53

Tuesday 18 de December de 2012
Tuc de Baciver. desembre 2012(2644m.)
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 434 visites

Avui una matinal amb bon temps a la Val d'Aran, neu ni bona ni dolenta, podia estar pitjor. Molt boniques vistes des de el cim amb companyia de la Yolanda. Avui poquetes fotos, estava una mica gos, per sort la bronquitis que acabo de passar està a punt de ser història, encara estossego una mica.

Saturday 1 de September de 2012
Senderisme per la Vall de Chamonix. Estiu 2012.
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 2243 visites

Vacances a la Vall de Chamonix amb la familia, la meva dona Yolanda i la meva filla Núria, dels dies 1 al 8 de setembre del 2012. Per anar a la vall ens desplacem fins l’aeroport de Barcelona per agafar un vol de la companyia Swiss fins a Ginebra, i des de allí amb un mini bus de l’empresa

Thursday 23 de August de 2012
Tomb amb BTT (Vielha-Varradós-Bagergue-Vielha)
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 610 visites

Bonic tomb amb Btt per la Val d'Aran realitzat el 23-08-12.Surto de Vielha per anar a cercar l'inici de la Val de Varradòs mitjançant pistes i senderons prou ciclables. La val de Varradòs te els seus primers 10 Km.d'ascens asfaltats, fins el Saut deth Pish, 4 km. amb forts pendents (mitjanes sup

Monday 25 de June de 2012
Aneto (3404m.) amb Isaias - Juny 2012
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 748 visites

Sortida realitzada els dies 25 i 26 de Juny al cim de l'Aneto amb l'amic Isaias. Deixem el cotxe a la Besurta, dormim a La Renclusa i fem l'ascensiĂł al dia segĂĽent passan pel PortillĂłn Superior, glacera de l'Aneto, Puente de Mahoma i cim. El descens el fem per la glacera de l'Aneto cap a l'IbĂłn

Friday 20 de April de 2012
Un tomb pels voltants del poble de lo Carrasclet.
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 1058 visites

Avui 20 d’abril vaig a fer una matinal aprop de Capçanes, al Priorat, un tomb pel vessant oest del poble de Llaberia, aquestes contrades varen ser un dels refugis del bandoler lo Carrasclet (Pere Joan Barceló i Anguera), fill de Capçanes. Una excursió de 16 km. i quasí 1000 metres de desnive

Sunday 18 de March de 2012
TOMB PELS VOLTANTS DE PRADES (BAIX CAMP) AMB LA NÚRIA.
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 837 visites

Avui 18 de març del 2012 he anat amb la Núria (la meva filla de 8 anys) a fer un recorregut per les Muntanyes de Prades, més concretament un tomb pels voltants de la seva petita capital, Prades. Un dia amb un cel intensament blau, encara que un xic ventós que donava una certa sensació de fresc

Friday 16 de March de 2012
Tuc de Baciver (2644m.) Esquí de Muntanya. Març 2012
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 1721 visites

Després de la sortida dura d’ahir a la Tusse de Remuñe avui 16 de març del 2012 toca una més senzilla i a més la faré en solitari, al Tuc de Baciver, bonic i fàcil cim amb esquís de travessa. Tot i així el circuït que faig amb errada inclosa em suposa més de 900 m. de desnivell i una r

Thursday 15 de March de 2012
TUSSE DE REMUÑE (3041m.) amb esquís .Març 2012.
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 1679 visites

Sortida realitzada el día 15 de març al cim de la Tusse de Remuñe (3041m.) amb esquís de muntanya, pugem el David, el Javi de la Borda d’Arnaldet, la Yolanda i jo mateix. L’ascens el realitzem per la Vall de Remuñe i el descens per la mateixa vall. Sortida llarga per aquesta preciosa vall,

Saturday 10 de March de 2012
Tuca de Betren (2518m.). Esquí de muntanya,
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 1116 visites

Sortida realitzada el 10 de març de 2012 al cim de la Tuca de Betren (2518m.) amb esquís de travessa. Sortim el David, la Yolanda i jo mateix des de la Boca Nord del Tunel de Vielha per assolir el cim pujant per l’Arriu de Sarrahèra fins gairabé el Còth del mateix nom i des de aquí assolir

Thursday 1 de March de 2012
Tuc dera Salana (2483m.) amb esquís.
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 989 visites

Sortida d’esquí de muntanya el dia 01/03/12 al Tuc de Salana (2483m.) amb el Javi de la Borda d’Arnaldet i l’Almudena. Arribem amb el cotxe fins a la Borda de Servat (1480m.) inici de la neu, remuntem la pista que porta als Banhs de Tredòs, però abans d’arribar-hi agafem un trencall a l

Wednesday 25 de January de 2012
Tuc de Milh o Barlonguera (2802m.) amb esquís.
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 2543 visites

Sortida amb esquís de muntanya al Tuc de Milh o Barlonguera (2802m.) a la Val d’Aran els dies 25-26 de gener del 2012. Fem nit al refugi dels amics de Montgarri. Neu a partir de la cota 2000, en molt bones condicions, però que em de portejar força estona els esquís fins arribar-hi, amb

Tuesday 17 de January de 2012
Pic de Thoumasset (2741m.) Pic de l´Estany Blau (2659m.) Gener´12
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 1320 visites

Sortida realitzada el 17 de gener del 2012 en solitari al Pic de Thoumasset (2741m.) i al Pic de l’Estany Blau (2659m.) situats a l’Arieja (França). El punt de sortida es troba al parking de vehicles del P.N. de la vall de Sorteny al comú del Serrat al principat d’Andorra (1780m.). Des de

Tuesday 3 de January de 2012
Garmo Negro (3066m.)
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 1382 visites

Ascensió realitzada a peu el dia 03 de gener del 2012. Pujo el dia 2 de gener del 2012 a dormir al refugi Casa de Piedra ,al Balneario de Panticosa, molt ben atès passo una agradable vetllada. Son poc més de les 10 de la nit quan vaig a dormir, esperant el dia següent per anar cap el cim del G

Wednesday 28 de December de 2011
Un tomb pel Montsant des de La Morera de Montsant.
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 1408 visites

Excursió realitzada el dia 28/12/2011. Sortida llarga i complexa que recorre diferents graus de la vessant sud del Montsant i també s'endinsa en les entranyes d'aquesta bonica serra. El recorregut es un constant puja-baixa, gairabé tot per senderons plens de còdols que de vegades fa difícil m

Monday 19 de December de 2011
Mola de Colldejou (921m.) Cingles vessant nord.
Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 746 visites

Día 19-12-2011 Excursió a La Mola de Colldejou per les seves cingleres del vessant nord. Dia fresc i ventós, amb el cel parcialment cobert de nuvols poc amenaçadors. Surto a la una del migdia per començar a pujar cap a La Mola pel camí que em portarà a la Canal del Mig, per enfilar-me a tra