Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA
 Tresconsellers Tresconsellers
Arxiu d'entrades August de 2013

Thursday 22 de August de 2013
Pico de Fouillouse (2789m.)

Dia 22 d’agost del 2013, m’aproparé a fer un cim poc conegut de la Vall de Remuñe, és el Pico de Fouillouse (2789m.). Cim fronterer amb França, es troba ubicat entre el Mall Plané (2924m.) i el Mall Pintrat (2846m.).Lla seva ascensió comença a l’inici de la Vall de Remuñe (1800m.), r

Wednesday 21 de August de 2013
Tomb a la Sierra de Chía amb BTT

La volta a la Sierra de Chía, una clàssica molt maca amb btt. Sortida feta el 21 d’agost del 2013 des del Camping de La Borda d’Arnaldet, al costat del poble de Sesué, a la Vall de Benasque. Un pedalada de cinc hores de recorregut, 54 km. i uns 1500m. de desnivell des del camping, sortin

Tuesday 20 de August de 2013
Tuca de la Glera (2492m.)

El dia 20 d’agost del 2013 faig una sortida matinal a la Tuca de la Glera (2492m.), a la Vall de Benasque, cim molt poc visitat, tot i que es troba molt aprop del concorregut Ibón de Gorgutes. Des de l’Ibón seguint la ruta correcte no és difícil la seva ascensió, encara que sembli molt mÃ