Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA
Arxiu d'entrades March de 2013

Sunday 31 de March de 2013
Turó de Frontonet (2420m.) per la Vall de Lliterola

Després d'anar ahir al Tuc de Moró, avui 31/03/2013 anem a la zona de Benasc i ens apropem a la Vall de Lliterola per pujar al sempre agraït Frontonet per la vessant nord. Molt bon dia d'inicis de primavera, i un gran paisatge complementat amb una neu molt i molt més bona d'esquiar que ahir. La

Saturday 30 de March de 2013
Tuc de Moró (2734m.) Esquí de Muntanya

Avuí 30 de març del 2013 hem anat a la Vall de Boí a fer un cim prou bonic amb esquís, és el Tuc de Moró, molt aprop de les pistes d'esquí de Boí-Taull. Poc més de 1000m. de desnivell amb neu molt canviant, en cap cas bona, però encara s'ha deixat esquiar. Dia variable però sense precipi

Thursday 21 de March de 2013
Tuc d´Aubàs(2072m.)-Tuc deth Cap dera Serra(1977m.)

Sortida d'esqui de muntanya realitzada el dia 21/03/2013 a aquest dos bonics cims de la Val d'Aran. La Yolanda i jo ens desplacem fins el Col du Portilhon fronterer amb França per realitzar aquesta activitat. Sortim del cotxe a 1/4 de deu del matí per pujar primer per pista i després per senderÃ

Saturday 2 de March de 2013
Pic del Pinetó (2648m.)

Al Pallars Sobirà trobem aquest bonic cim apte per anar-hi amb esquís de muntanya. M'apunto a la sortida que organitza el club del Madteam, i fem l'ascensió rodejats d'un entorn preciós, un dia assolellat sense vent perfecte per la pràctica d'aquest esport i amb molt bona companyia. El descens