Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA
Arxiu d'entrades February de 2013

Wednesday 27 de February de 2013
Era Cauva (2225m.)

El dia seguent, dimecres 27 de febrer del 2013, anem l'Isaias amb les raquetes i jo amb esquís de travessa, al cim més alt de l'antiga estació d'esquí de La Tuca, tancada fa més de 20 anys, damunt mateix del poble de Vielha. Cim molt segur, amb molt poc risc d'allaus i buscant la bona neu per

Tuesday 26 de February de 2013
Intent al Pincela (2546m.)

Sortida dimarts 26 de febrer del 2013 al Tuc de Pincela a la Val d'Aran, molta neu, un risc elevat d'allaus en aquest indret ens fa fer mitja volta per seguretat. Un altre dia serà, la meteo esplèndida, i un paratge preciós. La sortida la feiem el Javi i jo amb esquís i l'Isaias amb raquetes. Q

Thursday 14 de February de 2013
Turó de Frontonet (2420m.) per la Vall d´Estós amb esquís.

Un recull de fotografies de la sortida d'avui, 14 de febrer del 2013, al Turó de Frontonet pujant per la vessant de la Vall d'Estós, amb un bon grupet de gent, finalment som 7, la majoria viuen a la Vall. Molt bon dia i força neu, ens posem els esquís ja a l'inici de la vall d'Estós sense port