Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA
Arxiu d'entrades March de 2012

Sunday 18 de March de 2012

Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 809 visites

Avui 18 de març del 2012 he anat amb la Núria (la meva filla de 8 anys) a fer un recorregut per les Muntanyes de Prades, més concretament un tomb pels voltants de la seva petita capital, Prades. Un dia amb un cel intensament blau, encara que un xic ventós que donava una certa sensació de fresc

Friday 16 de March de 2012

Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 1692 visites

DesprĂ©s de la sortida dura d’ahir a la Tusse de Remuñe avui 16 de març del 2012 toca una mĂ©s senzilla i a mĂ©s la farĂ© en solitari, al Tuc de Baciver, bonic i fĂ cil cim amb esquĂ­s de travessa. Tot i aixĂ­ el circuĂŻt que faig amb errada inclosa em suposa mĂ©s de 900 m. de desnivell i una rut

Thursday 15 de March de 2012

Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 1642 visites

Sortida realitzada el dĂ­a 15 de març al cim de la Tusse de Remuñe (3041m.) amb esquĂ­s de muntanya, pugem el David, el Javi de la Borda d’Arnaldet, la Yolanda i jo mateix. L’ascens el realitzem per la Vall de Remuñe i el descens per la mateixa vall. Sortida llarga per aquesta preciosa vall, nom

Saturday 10 de March de 2012

Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 1081 visites

Sortida realitzada el 10 de març de 2012 al cim de la Tuca de Betren (2518m.) amb esquĂ­s de travessa. Sortim el David, la Yolanda i jo mateix des de la Boca Nord del Tunel de Vielha per assolir el cim pujant per l’Arriu de Sarrahèra fins gairabĂ© el Còth del mateix nom i des de aquĂ­ assolir p

Thursday 1 de March de 2012

Tipus d'Entrada: ŔLBUM DE FOTOS | 961 visites

Sortida d’esquĂ­ de muntanya el dia 01/03/12 al Tuc de Salana (2483m.) amb el Javi de la Borda d’Arnaldet i l’Almudena. Arribem amb el cotxe fins a la Borda de Servat (1480m.) inici de la neu, remuntem la pista que porta als Banhs de Tredòs, però abans d’arribar-hi agafem un trencall a la dreta,