Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA
 Tresconsellers Tresconsellers
Arxiu d'entrades December de 2011

Wednesday 28 de December de 2011
Un tomb pel Montsant des de La Morera de Montsant.

Excursió realitzada el dia 28/12/2011. Sortida llarga i complexa que recorre diferents graus de la vessant sud del Montsant i també s'endinsa en les entranyes d'aquesta bonica serra. El recorregut es un constant puja-baixa, gairabé tot per senderons plens de còdols que de vegades fa difícil m

Monday 19 de December de 2011
Mola de Colldejou (921m.) Cingles vessant nord.

Día 19-12-2011 Excursió a La Mola de Colldejou per les seves cingleres del vessant nord. Dia fresc i ventós, amb el cel parcialment cobert de nuvols poc amenaçadors. Surto a la una del migdia per començar a pujar cap a La Mola pel camí que em portarà a la Canal del Mig, per enfilar-me a tra

Friday 9 de December de 2011
Grau de L´Escletxa-Clot del Cirer-Grau de Salfores(variant)

Recorregut popular que surt des de la Cartoixa d'Escaladei (Montsant) i pujant pel Grau de l'Escletxa aniré fins el Clot del Cirer passant per La Punta Alta del Boter i La Cogulla. Des de el Clot del Cirer pujo altra cop a la Serra Major per anar a veure el Pi Cugat i arribar-me al Piló dels Seny