Blog de Muntanya de JESUS BARBERABlog de Muntanya de JESUS BARBERA
Arxiu d'entrades October de 2011

Sunday 30 de October de 2011

Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1305 visites

Sortida organitzada per gent del Punt de Trobada al cim del Turb├│n pel seu vessant nord. Sortim des de l'area de picnic del llogarret de La Muria, primer tram per pista i despr├ęs sender├│ a partir de Selvaplana, des de all├ş anem a cercar la Coma de l'Adrian per arribar al cim,el descens el fem c

Tuesday 18 de October de 2011

Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1830 visites

Aqu├ş deixo un recull de fotos de la sortida que vaig fer en solitari a la zona de la Reserva Natural dĺEina. El dia anterior a la tarda la dona i jo vam anar a fer un vol per Oceja, a veure el seu bonic estany i despr├ęs a dormir a la Molina, al Refugi Pere Carn├ę. ├ës 18 dĺoctubre i per comen

Thursday 6 de October de 2011
Aresta de Lliterola al Perdiguero (3222m.)
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1063 visites

Sortida realitzada el dia 6 dĺoctubre del 2011, comencem des de la Vall de Remu├▒e cap el Portal de Remu├▒e per anar a cercar el Coll Inf. de Lliterola i fer tota l'aresta fins el cim del Perdiguero. El descens el fem per la via normal de la Vall de Lliterola. Sortida dura pel desnivell, i aresta q

Saturday 1 de October de 2011

Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 3726 visites

Us deixo un petit reportatge de fotos de lĺascensi├│ a la Punta Harl├ę de dissabte, va ser una sortida fant├ística, i millor encara la companyia. Track a Wikiloc: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2086236 i tamb├ę a Madteam: http://www.madteam.net/tracks/excursionismo/xviii-madstage